El treball plantejat, tant pel professor com per l’alumne s’organitzarà tenint present les següents activitats d’ensenyament-aprenentatge:
a. Activitats presencials. Són activitats en les que tant el professor com l’alumne individualment i/o en grup podem assumir el rol actiu.
Les activitats presencials es realitzaran en forma de seminari i n'hi hauria un o dos cada semestre. Sobretot, en funció de les necessitats dels alumnes o de la dificultat del tema a tractar.
b.Activitats dirigides. Es realitzen fora del aula sota la direcció del professor. Es considera sota les mateixes el treball que realitza l’alumne sota l’orientació del professor i les tutories presencials i a distància mitjançant les eines a l’abast.
És a dir, es lliuraran petits treballs (pràctiques) setmanals que serviran al professor per poder portar a terme una avaluació continua i formativa.
c.Activitats autònomes. Són un complement per a l’aprenentatge de l’alumne. Són el resultat del treball autònom de l’alumne per a poder assolir les competències bàsiques.
viernes, 13 de abril de 2007
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario